Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

lycklig

Av Emma Larsson - 27 februari 2012 09:45

ska bara säga att jag älskar min daniel mest av allt! och vi bor nu i det finaste av alla

fina hus!:)

det är lite roligt, vi har bara varit tillsammans 1,5 år och alla säger " har ni redan köpt

hus?" ja varför inte säger ja då.. om man nu vet vad man vill, varför ska man då vänta typ 5 år

innan man tex köper hus? ungefär som att det är så man ska göra!

 det är sånna där oskrivna reglersom vissa människor har! 

 både jag och daniel vet vad vi vill med våra liv så det är väl lika bra att leva ut det!:)

sen också som vissa säger " gud du är så ung, lev livet innan du stadgar dig"

ääh, jag kan leva mitt liv med daniel, alltså resa, festa, plugga jaa allt man gör när man lever livet!

ja och daniel är så lika så, vi älskar att hitta på saker, vi har alltid något för oss..

om vi säger nu då att jag hade haft en dröm att resa jorden runt! och så träffade jag daniel.. det hade  inte varit nå problem han hade antagligen följt med! :D hehe

nä nu ska ja sluta tjata :p kan diskutera detta hur länge som helst!

 
 
Ingen bild

Emmy

27 februari 2012 11:41

Att "leva livet" har lika många betydelser som det finns människor. För mig är det att just stadga sig, köpa hus, bilda familj. Då skulle jag verkligen leva livet fullt ut.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Larsson - 31 januari 2013 20:03

Idag har ja jobbat 7-14 ett kort å bra arbetspass:) sitter nu å kollar hockey på tv.. I går var vi ut till mamma som har fått hem sin nya häst, från Holland riktigt fin var han:) så nu väntar vi bara på att han ska få åå sig riktiga skor så man kan r...

Av Emma Larsson - 22 januari 2013 21:17

Sitter hemma nu å kollar på hockey.. Jobbade i dag 11-20.30 en trevlig jobb dag.. Hände otrevliga saker i går när ja åkte hem från jobbet.. På vägen efter garsås så åker de en V70 före mig å helt plötsligt så är hon över på andra sidan å sen flyger h...

Av Emma Larsson - 15 januari 2013 20:46

Haft en jobbig dag på jobbet inte fysiskt lr så men de har hänt mkt jobbiga saker.. :/ nog om de efter jobbet åkte ja å skrev ut massa kort från telefonen så ja kunde göra ett fotoalbum:) så de har ja pysslat med på em/kväll :) nu kikar vi hockey me...

Av Emma Larsson - 13 januari 2013 19:31


hej hej nu har vi precis ätit middag, de blev torsk med äggsås:) mums! de e så gott!..  vi har städat å tvättat hela dagen typ, de va bra att vi gjorde de i dag för då slipper ja göra de ensam i morgon:)  nu ska ja kolla tv å mysa framför kam...

Av Emma Larsson - 13 januari 2013 14:26

hej på er! vi sitter å kollar på sprintstaffet herrar, sen blir de skidskytte!:) trevlig sändag.. sen ska vi väl ut å ta en promenad i de fina vädret också..  nu ska ja kolla på tv så får vi se om ja skrvier nå mer sen:) ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards