Alla inlägg under september 2010

:)

Av Emma Larsson - 30 september 2010 20:31

nu ligger ja å kikar på tv, idol.. i morrn blir de jobb mellan 7-15 sen ska ja ner på stan å försöka fixa en present till min kusin som fyller 18.. va köper man till en kille som ska fylla 18??..

vi får se va som händer på kvällen, har lust med en 2 dagars i helgen får se hur de blir.. påå lördag åker ja till rättvik iaf.. =)


nu ska ja fortsätta titta på idol fast nu e de reklam:S


puss å kram

Av Emma Larsson - 30 september 2010 13:44

nu kom ja nyss hem från mamma, har varit ute å ridit.. härligt de va när de va så fint väder!=)

i går var ja å köpte en ny telefon, en sony ericsson xperia den stora!:D skit nöjd, lite ovant att inte ha ett riktgt tangentbord å skriva med:p

nu ska ja hoppa in i duschen sen får vi se va som händer..

ha de bra!

Av Emma Larsson - 29 september 2010 09:34

god morgon!

nyss vaknat, ska äta lite frukost nu sen hoppa in i duschen och åka till pappa en sväng tror ja..

fick ett sms av en arbetskompis nyss, just nu så hatar ja det där jobbet.. ja har  sökt två tjänster där för ett tag sen men fick ingen för chefen tyckte ja var så ung så ja skulle inte haka upp mig på en tjänst?!! va e de för jäkla resonemang i vilket ålder man e i så vill man väl ha en tjänst, det är ju en trygghet!!.. ja iaf så nu har de kommit ut två nya tjänster och den ena fick ja inte heller, utan en "gubbe" som har vart där i typ 5 månader! hur fan tänker hon? ja blir så jökla lessen, ja har gått där i 2,5 år och ställt upp hela tiden.. sen var också en ut av anledningarna att hon ville ha in lite äldre folk på den avdelningen men hon ja fick sms av hon e ju äldre och inte fan fick hon tjänsten heller!.. ja vet inte riktigt hur hon tänker..

ååå ja e så arg och besviken!!.. och hon vet ju innerst inne att ja måste va kvar för att få pengarna, men ja har fan inte lust att va där nå mer.. iofs ja klarar mig med mina andra jobb men de kan ju va skönt att få in lite exktra..


aja..

nu ska ja hoppa in i duschen!..

Av Emma Larsson - 29 september 2010 00:13

ja ja vet att ja e världelös å skriva, men de känns som om ja inte haft tid fast ja har nog all tid i världen! 

Jag bor i min lägenhet nu igen! skönt som fan, känns som om att ja flyttade hemifrån igen, har ju bott hos mamma i ett halvår så.. men de e jäkligt najs å få bo hemma igen... 

nu har ja gjort om skit mkt i lägenheten också, köpt ny soffa å massa annat bra!=) så nu känner ja mig lite mer "hemma" än va ja gjorde innan..  sen nu blir de att spara massa pengar, eftersom ja får gratis hyror fram tills feb.mars någongång.. bara för de drog ut på tiden så mkt, å de tycker ja e helt rätt för att för de första bygga ett badrum på 1,5 mån sen kapa rörerna sen typ glömma bort mig i 2-3 mån sen äntligen börja om med badrummet, de e ju inte riktigt okey...


kom hem från madde för en stund sen, va har planerat hennes födelsedag lite hon fyller ju 25=) När ja åkte därifrån fick ja lov å skrapa rutorna så nu e de nog inte långt kvar tills de kommer snö här också, det har ju snöat uppe i stugan och de e ju bara 14 mil upp dit så snart kommer de:S jag hade då vinterjackan på mig nu när ja åkte till madde.. ursch!

nej nu blir de nog att krypa ner i sängen! god natt och ja lovar att skriva lite oftare:p


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards