Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Larsson - 27 februari 2012 09:45

ska bara säga att jag älskar min daniel mest av allt! och vi bor nu i det finaste av alla

fina hus!:)

det är lite roligt, vi har bara varit tillsammans 1,5 år och alla säger " har ni redan köpt

hus?" ja varför inte säger ja då.. om man nu vet vad man vill, varför ska man då vänta typ 5 år

innan man tex köper hus? ungefär som att det är så man ska göra!

 det är sånna där oskrivna reglersom vissa människor har! 

 både jag och daniel vet vad vi vill med våra liv så det är väl lika bra att leva ut det!:)

sen också som vissa säger " gud du är så ung, lev livet innan du stadgar dig"

ääh, jag kan leva mitt liv med daniel, alltså resa, festa, plugga jaa allt man gör när man lever livet!

ja och daniel är så lika så, vi älskar att hitta på saker, vi har alltid något för oss..

om vi säger nu då att jag hade haft en dröm att resa jorden runt! och så träffade jag daniel.. det hade  inte varit nå problem han hade antagligen följt med! :D hehe

nä nu ska ja sluta tjata :p kan diskutera detta hur länge som helst!

Av Emma Larsson - 27 februari 2012 04:53

sitter på jobbet, har jobbat sen kl 21 i går.. nu e kl 04.53 så om  två timmar

får ja åka hem.. fast ja åker till mamma å sover för ja ska kolla

på hundvalparna också!=)

pratade med en på fb som ja inte har pratat med på säkert 2 år, det gjorde

mig jätte glad, för hon har alltid betytt så mkt för mig nästan varit som en lilla

syster sen bröts bara kontakten helt plötsligt.. och ja har försökt att få kontakt igen

men hon har aldrig svarat.. och nu i kväll bestämde ja mig igen för att pröva och då svarade

hon, jag blev jätte glad... börja nästan grina! hehe men de e bara för ja e så jäkla känslig.. hehe

kan knappt kolla på tv, typ förlossningar å när dom återförenas lr ja sånt där.. då bölar ja på en gång..

hehe

åter till det ja skrev om.. jo nu när ja inte pratat med henne på nästan 2 år, vad mkt det hinner

hända.. nu ska hon snart gå ut 9:an och sen börja gymnasiet, och hon har varit på språkresa åå ja gud vad

man missar saker! men ja får hoppas att vi kan hålla kontakten..

nä nu ska ja göra nå så ja håller mig vaken dom sista 2 timmarna!


puss å kram!

 

Av Emma Larsson - 25 februari 2012 21:57

ja nu sitter ja här för ännu en jobb natt.. hoppas den här blir lika lugn som i går..

sov till 2 i dag det är helt lagom om man ska ut en till natt annars blir man helt

död om man sover längre.. och inte orkade ja fixa nå hemma heller.. men de hinns

väl med nu till veckan då ja är ledig!=)

på lördag åker vi till gävle eller första ikea och köper lite gardinstänger och så

sen ska vi kolla på hockey.. frölunda-brynäs så det blir en bra helg!=)

nä nu ska ja gå å hinka i mig lite mer kaffe!=)

kram kram

Av Emma Larsson - 25 februari 2012 01:00

ja ja tänkte att eftersom vi flyttat in i huset så kanske man kan skriva lite om det å så..

 kanske är lite intressat!=)

som sagt vi fick nycklarna förra torsdagen, stressad var ja som fan, hade vart ute hos

mamma hela dagen och vid kl 3 ringer mäklaren å sa att vi kunde hämta nycklarna om vi kom innan 4..

 så ja skynda mig och gjorde klart allt ja skulle, för ja ville ju inte vänta en till dag =)

 sen när daniel hade slutat så började vi köra grejer.. =)

och i måndags gick de riktiga flytt lasset.. då blev min lägenhet och även daniels helt tomma!=)

och huset blev ist fyllt med massa kartonger, men så e de väl..

 vi började att plocka upp saker på en gång=)

nu har vi fått iordning det mesta, men lite återstår eftersom vi väntar på den nya soffan och köksbordet!

så lite får vi vänta med att sätta upp för vi vill ju att det ska se bra ut till soffan å de=)

men vi trivs jätte bra iaf, och det bästa är att vi inte behöver göra om någonting,

 allt är nyrenoverat och klart, och det är precis våran stil så det är sååå skönt att bara kunna flytta in!=)

just nu sitter ja på jobbet, ska jobba hela helgen 21.15-07.15 =)


        

 sen har ja tagit semester hela nästa vecka, ska bli så skönt att slippa mora

 nu när det är det där jävla vasaloppet! ursch säger ja bara.. dom borde vända på skiten, ha målet i sälen ist..

det var ju faktiskt så gustav wasa åkte =) men ja är då glad för att slippa åka genom mora den veckan! =)

nu ska ja väl jobba vidare, lr ja det finns inte så mkt att göra, det är en ovanligt lugn natt..

men ja lovar att ja ska uppdatera om hur det går med huset, och ska väl försöka lägga in nån bild också=)


 här är soffan fast vi har ett mörkt tyg!=)



kökskordet!=)


och stolarna!=)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards