Alla inlägg under december 2010

Av Emma Larsson - 14 december 2010 11:17

god morgon på er! nyss slängt i mig lite frukost.. ska ut å starta kupévärmaren i bilen så ja har en varm bil när ja far till jobbet.. de e ju skit kallt ute ju, -20 :S

hoppas den här veckan går fort.. e ledig i morrn sen jobb på torsdag igen. hoppas ja får jobba både ons ¨å fredag e så tråkigt å va hemma hela tiden..


aja ska klä på mig nu å gå ut..

hej då!

Av Emma Larsson - 13 december 2010 17:57

nu har ja precis fått i mig lite mat.. sen blir de lugnt resten av kvällen..

i dag har ja fått hämta bilen på volvo också äntligen!!.. fast ja saknar min lilla golf lite;p

lite uppdatering från helgen.. i fredags gjorde vi typ inget åt tacos å kolla på film.. lördagen var de julklappsinhandling.. ja, daniel, tim, helena å alinde åkte till borlänge åå shoppade.. fast ja handla bara till mig själv  

Sen i bilen hem blev vi partysugna så vi bestämde att vi skulle åka till falun.. vi åkte hem å gjorde oss i ordning å for till Tim å Helena, men Tim hade ingen lust till att gå ut i falun så de blev bowlingen i rättvik.. de va väl helt okey men bättre har de vart..

söndagen gjorde vi absolut ingenting:) 

nu e de bara 6 dagar kvar tills vi åker på kryssning.. ska bli skit kul!:D 


nu ska ja ut å röka sen slänga mig framför tv..

ha de bra!! Puss å hej

älskar dej  Daniel

Av Emma Larsson - 9 december 2010 18:22

Hej hej

nu har ja nyss ätit mat, ja gjorde tacogratäng.. jätte gott:) 

jobbat i dag också, det har gått bra, vi var iväg på allsång =)

nu ska ja försöka få i mig lite efterrätt=)

i morrn e de fredag!!=)

Av Emma Larsson - 8 december 2010 22:08

Nu ska ja krypa ner i sängen.. jobb i morrn 7.30-15.30 

sen ska ja ta å ringa volvo å höra hur de går me bilen.. hoppas ja får den innan helgen.. vill inte åka fulgolf;) hehe

nä nu ska ja be älsklingen ringa mig sen kryper ja ner!!

god natt             


                                        

Av Emma Larsson - 8 december 2010 15:49

nu har ja nyss kommit in från en ridtur, de va skönt å komma ut lite men väldigt kallt.. nu ska vi göra en paj, skink/broccoli =)

i morrn blir de jobb för min del, skönt de å å få göra nå.. sen e de fredag å då får ja äntligen träffa min älskling, de e verkligen en pina å vara utan varandra i hela 5 dagar.. de känns som en evighet.. ursch!..


nä nu ska ja hjälpa till lite här.. 

puss å kram

Av Emma Larsson - 7 december 2010 20:20

Sitter här i köket hos mamma.. fortfarande dunder förskyld!!.. 

vi har bakat hela dagen i dag, ja å mamma.. vi har gjort sockerkakor i alla dess former å smak, chokladrutor, cigarrer, och sen havreformar.. 


 ja de va ju ett tag sen ja skrev, har inget å skriva om känns de som..

ja åker iaf på kryssning den 18 dec=) De blir ja, älsklingen, Tim, Helena och Fredrik sen ska vi bara hitta en till efter att Anders hoppa av.. De ska bli kul att komma bort en sväng, iofs de e bara ett dygn men de e ju kul att göra någonting iaf.. 

Ja köpte ju en ny bil i torsdags.. 850.. skit snygg e den!=) ja hämtade den på volvo på torsdagsmorgon.. den gick hur bra som helst hela torsdagen.. Sen på fredag åkte ja till rättvik och den gick fortfarande.. sen på kvällen åkte ja å Daniel till Tim å Helena för vi skulle ut på krogen så bilen fick stå kvar.. Sen på lördagskvällen var vi hos dom igen men ja mådde inge bra så ja ville åka hem, då startar INTE bilen!.. fick gå in å hämta Tim, så han fick ta sin bil och sen startkablar, inte ens de funka?? men sen efter typ 15 min så starta bilen..  Sen var den lika på söndagen när vi skulle hem till mora.. så de va tur att ja har gamla bilen kvar.. Så ja kunde åka å hämta den iaf och ha å åka i.. Sen i går måndag lämna ja in den på volvo, och precis innan ja skulle köra in den i verkstaden så e de punktering!!!!!! de va verkligen inte min dag i går.. Men nu får dom åtgärda allt som e fel.. en bilfirma ska ju inte sälja en bil som bara håller  i 3 dagar!! så ja får hoppas att ja får den den här veckan.. 


nu ska ja hoppa in i duschen.. puss å hej!


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards