Alla inlägg under juni 2010

Av Emma Larsson - 29 juni 2010 06:07

nu var de ett tag sen ja skrev igen.. men aja:p

de har vart midsommar åå.. de va meningen att ja skulle sitta hemma å ta de lugnt eftersom ja jobbade dagen efter, men ja kan ju inte ta de lugnt när ja väl börjat dricka hehe:p

så ja for ut me Carro, tog första doppet:D sen var ja ut me Daniel å snurra på sold.. de va inte i går om man säger så sen ja festa på sold, de va trevligt..

Nu i dag ska ja ha min sista inskolning på de nya jobbet.. e lite nervös.. på torsdag ska ja kunna allt de där själv:S hmm..

jaja ja ska iaf klara de för pengar blir de=) nu e ja inte ledig förens den 12 juli:D då har ja en ledig dag sen blir de full rulle igen:p

Ja kanske gick upp lite väl tidigt nu.. är 50  min kvar tills ja börjar å ja har redan gjort allt ja ska.. :p 

men ja ska kolla runt lite mer här sen åker ja.. 

skriver kanske när ja e hemma igen! 

puss å kram

Av Emma Larsson - 22 juni 2010 21:00

ja nu har de hänt en del sen ja skrev sist..

i helgen fick ja och bror min för oss att vi ville hitta på nå kul.. ja jobbade till 9 sen skyndade ja mig hem och fixade mig och hällde i mig några glas vin, beställde taxi och for ner till bowlingen.. skit kul faktiskt att spela för de va så jäkla länge sen.. men ja förlora ganska stort.. skyllde på att ja mest stod och drack:p hehe sen var de nog meningen att vi skulle dra hem men pappa ringde och tyckte vi skulle komma till brasseriet så vi gjorde de.. och kom in gratis gjorde vi åå.. dom hade ju noll koll, men de e ju inte mitt problem precis:p  hade skit trevligt, dansade och drack.. träffade många trevliga människor.. bla tre jobabrkompisar, vilket kanake inte var de bästa eftersom ja skulle jobba på söndagen:p

hehe iaf, vi stod utanför bp långt efter de stängde de va mkt folk utanför kom väl hem nån gång vid 5 tror ja:S sen gjorde vi mat sen blev de sängen och sen upp och jobba:s

i går hade ja min första inskolning på de nya jobbet, vilket gick kanon tyckte ja=) hade även en inskolning i dag också=)

nu ska ja ner till hästarna på bete och ge dom vatten!=)

Av Emma Larsson - 19 juni 2010 10:19

Nu sitter ja här igen och tråkar.. har precis duschat ska få i mig lite frukost sen in till mora ska börja jobba kl 13.. sen ikväll ska ja kanske iväg och bowla med Erik.. får se hur de blir.. 

jäkla väder de e då.. de e snart 1 juli:S och de e 10 grader varmt ute? så ska de inte va!.. men de fina vädret kommer väl när ja börjar jobba riktigt..:S de e ju så de brukar vara.. ja kommer nog behöva va ledig ett halv år efter sommaren så mkt ja ska jobba.. :D men de ska nog gå bra.. pengar iaf, då kanske ja kan spara till en utlandsresa.. :D 

nu ska ja äta lite frukost och göra mig i ordning..

puss hej!


    

Av Emma Larsson - 16 juni 2010 22:19

i dag har ja vart med bror min typ hela dagen. Ja åkte å väckte han vid halv 2 sen drog vi åå käka thaimat och satt oss i solen nere vid kajen, sen snurra vi runt i mora ett tag sen hälsa på pappa.. sen drog ja hem till madde och hälsa på, fick jordgubbar å glass:) 

är bjuden på middag där i morrn=) gott i gott=)

i morrn ska ja jobba också 8-12 bara så de e lugnt sen på möte kl 14 med nya jobbet och kolla igenom våra tider å så =) 

nu ska ja försöka sova fast ja inte e nå trött.. men de får man hoppas att ja blir annars kommer ja va seg hela dagen i morrn!


  

*=)

Av Emma Larsson - 14 juni 2010 21:38

nu har ja vart på introduktion, dom sa inte så mkt som man inte visste sen innan, men de kan va bra och friska upp minnet lite..

i morrn blir de att åka till borlänge med veronika, synd att ja inte har nå pengar å spendera men ja får väl va smakråd åt veronika=)


Av Emma Larsson - 14 juni 2010 10:28

Hej

Nu ska ja få i mig lite frukost sen göra mig i ordning, tänkte platta håret(?) de tar ju ett tag hehe ska vara i mora kl 12 då ska pappa fixa min bil sen kl 3 ska ja på introduktion till de nya jobbet=)

Skriver kanske mer sen

puss å hej!   

Av Emma Larsson - 13 juni 2010 21:03

hej hej

har precis kommit hem från 1 timmes promenad, skönt och komma ut lite!

har även vart ute och byggt en stor sommarhage åt hästarna i SPÖREGN! inte lika kul..

i går jobbade jag, de va trevligt och komma tillbaka har ju inte vart där på länge känns de som.. I morrn ska ja in till pappa han ska fixa bilen åt mig, min servo har slutat fungera:S 


Blir så besviken på dig, vi har gjort allt ihop, vi hörs aldrig av när du e hemma om de inte är jag som ringer.. Va e de som e fel, ja kan tro att du har snackat så mkt dåligt om mig bland dina andra kompisar så du vill inte umgås med mig när dom också är med.. ååå ääh ja orkar inte bry mig, du kommer väl till mig när du inser att att ja e en bra kompis!

nu ska ja gå och kolla på hairspray

hade bra!!!


  

jag och pappa!<3

Av Emma Larsson - 10 juni 2010 18:43

sitter ute på altanen med datorn och solar!=) 

i dag var ja med linda på rättegång vilket gick bra.. shit va han var nervös.. men de gick bra iaf..

nu ska ja fortsätta sola..


i morrn blir de jobb, har varit väldigt lugnt på jobbfronten nu ett tag.. vilket e tråkigt..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards