Alla inlägg under december 2011

Av Emma Larsson - 17 december 2011 17:48

aah nu sitter ja på jobbet igen.. började kl 2 i dag å slutar kl 10 i morrn bitti:/

åå nu e ja på ett ställe där ja inte brukar vara, å ja ska lägga alla själv här ikväll:/

den andra personalen gick hem halv 6 :/ men ja får hoppas de går bra, bara alla kommer

i säng så e de väl bra!=)

å i morrn åker ja å älsk till borlänge å shoppar!:D

i dag är det bara 1 vecka kvar till julafton, ingen julstämning överhuvudtaget, men ja får

hoppas att de blir de snart!

å vad ja längtar till 1 mars, det får gärna bli de nu.. i dag var det en som var och kollade

på min lägenhet, hoppas han vill ha den, å att han vill flytta in så fort som möjligt! då slipper

vi stå och betala 2 lägenheter...

nä nu ska ja ta en cigg sen sätta mig och kolla på tv..

ha en trevlig lördag kväll folket!=)

/emma

Av Emma Larsson - 15 december 2011 23:36

ja nu sitter ja på jobbet igen.. ska snart  krypa ner

isängen å försöka sova.. slutar 11 i morrn då ska ja faktiskt hem till

mamma å rida! var ju på hopp träning i går å kikade.. å gud så sugen

man blir! så imorrn ska ja ta en liten runda!=)

sen blir de jobb på lördag igen, sovande natt.. så ja börjar kl 14 på lördag

och går av kl 10.30 på söndag å efter det åker vi till borlänge å shoppar

lite julklappar, men om ja känner oss rätt så blir de nog en hel del till

oss själva också..

och innan jobbet på lördag så kommer det en och kollar på min lägenhet

hoppas att han vill ha den, och att han vill flytta in tidigare så vi slipper

flytta möbler å städa två lägenheter på samma dag, för isf  kan ja ställa in

alla mina saker i daniels förråd så flyttas allt från samma ställe ist=)

aja nu ska ja inte trötta ner er med en massa tråkigheter!


god natt och sov gott! /Emma

Av Emma Larsson - 12 december 2011 19:45

ja ja måste bara skriva av mig lite..

sitter och pratar med en vän, och ja kan faktiskt inte göra annat än skratta

hon har lite kärleksproblem lr ja inte hon, men som man säger den "andra tjejen"

det är verkligen ett beteende som ja känner igen från när ja va typ 14? 13?

ungefär som att bara för man pratar med en kille så har man ett förhållande..

hur kan man leva i en sån fantasi värld? aja nu måste ja sluta skriva annars blir 

det en hel roman!=)

arg

Av Emma Larsson - 12 december 2011 15:52

åå vad arg jag har vart i dag!! eller jag är arg på en jävla

jul stjärna.. köpte två st efter jobbet idag så vi får nån

julkänsla här hemma.. en som står på fot, den va inga problem

att få ihop men sen köpte ja en stor röd som man hänger upp, 

ja ni fattar! och den satt man ihop med två magneter där sen gick ihop

å den skulle fan inte fasna å när den väl gör det så lossnar det!!!!!

så nu fick jag komma på en egen lösning! jävla skit grejer!!! 

åå är fortfarande irriterad på den!! ursch!!

aja skit samma, jag gjorde taco gratäng till lunch idag.. den å såå god..

å nu ligger ja i soffan å slöar och kollar på teen mom.. borde igentligen

städa men ja orkar fan inte.. trött som fan, efter en halvkass natt på jobbet..

var en boende som var vaken mkt å ryckte i handtaget till jourrummet,, :S


aja skriver mer sen!

Av Emma Larsson - 11 december 2011 14:40

ja nu e det söndag igen å ja sitter på jobbet.. väntas ett natt pass,

lr ja får sova i natt iaf! är en sovade natt:)

i fredags var ju iväg på lasse stefans, det var jätte trevligt! mkt folk =)

men vi var lite besvikna på maten, men aja va gör det? kvällen var jätte

trevlig förövrigt! och i går var det en slö/mys dag..

Jag å älsklingen tog en promenad ner på stan och in på ljungbergs

å kikade på hockey, sen bokade vi ett bord på strand, så där blev det

2 rätters! vitlöksbröd å kycklingfilé för mig å toast skagen å utskuren biff

för daniel.. en perfekt helg tycker jag.. så nu ska ja jobba lite! =)

puss å kram

Av Emma Larsson - 9 december 2011 13:26

nu har ja duschat så nu ska ja bara göra mig i ordning..  

fick lov att ha en ny mascara å lite sånt, å ja hade inte en

aning var man handlade det i rättvik?! så är det väl när man

e ny inflyttad:p hehe 

men ja fråga på Fb var man köpte sånt å svar fick jag, så ja brummade

ner till rättvik å kom hem med mascara, ögonskugga, å tre läppglans! 

tänk att man kan bli fattig av att gå in i en smink affär :S 

aja nu ska ja iaf börja göra mig i ordning, men borde inte göra de än, för då får ja 

sitta å vänta så länge, för ja e så otroligt snabb för att vara tjej

på att göra mig i ordning..  men lite smått kan man ju göra! =)


puss å kram

Av Emma Larsson - 8 december 2011 18:41

nu e alla pappren klara så nu e vi ägare på riktigt på huset!=)

Av Emma Larsson - 8 december 2011 12:07

nu sitter ja på jobbet igen, har en lång tur idag 10-21 men det ska nog gå

fort ska börja städa lite nu, sen ska ja göra mat =) så timmarna kommer nog

gå fort! =)

har lite beslutsångest vad ja ska ha på mig i morgon, blir iaf dom nya byxorna

ja köpte igår, ett par svarta med hög midja, sen upp till vet ja inte.

kanske en rosa topp, lr min gråa?!.. aja de får ja fundera på medans ja städar!=)


/Emma

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards